یکی از وجوه تمایز شرکت‌های برتر، کیفیت خدماتی و پشتیبانی است که به مشتریان ارائه می‌دهند. امروزه به‌منظور حضور برجسته در بازار رقابت، تنها جلب رضایت مشتریان کافی نیست، بلکه به مشتریانی نیاز است که به شرکت افتخار کنند و خود به‌عنوان بخشی از نیروی فروش و بازاریابِ شرکت فعالیت داشته باشند.
به‌منظور استفاده از حداکثر توان کارمندان جهت سرویس‌دهی هر چه بهتر به مشتریان، این شرکت از هیچ اقدامی در انتخاب کارشناسان لایق و آگاه و ایجاد محیط مناسب کاری برای ایشان دریغ نمی‌کند وبه‌ منظور رشد نیروهای انسانی خود نسبت به برگزاری دوره‌های تکمیلی آموزشی کارکنان پیرامون مباحث مدیریتی، بازاریابی و فنی، به‌صورت رایگان اقدام کرده است.با تکیه بر آخرین نتایج تحقیقات بدست آمده در این زمینه، یکی از مهمترین عوامل موفقیت شرکت‌ها، وجود حس همیاری، همسوکـردن ارزش‌ها و شفـاف بودن نقش کـارکـنان، در پیشبـرد اهداف شرکـت است. از این رو، با برگـزاری جشن‌ها و نشست‌های دوره‌ای جهت دریافت نظرات و پیشنهادات، و ارائه راهکارهای مناسب در برقراری هر چه بهتر روابط فرابخشی، اقدام می‌کند.بطور خلاصه ماموریت شرکت داده پرداز طراحان تاری ، کسب و ارائه جدیدترین فناوری ها در عرصه ارتباطات می باشد و چشم انداز آتی شرکت داده پرداز طراحان تاری ، گسترش زمینه های فعالیت خود در عرصه فناوری اطلاعات می باشد.





از اینرو سر لوحه اصول شرکت داده پرداز طراحان تاری را CEOS تشکیل می دهند :

  • رضایت مشتری (Customer Satisfaction)
  • رشد کارکنان (Employee improvement)
  • منافع سرمایه گزارن (Owners benefit)
  • رشد و ارتقای قابل توجه سایر گروه ها من جمله تامین کنندگان، توزیع کنندگان و جامعه(Significant other group development)

شرکت داده پرداز طراحان تاری در زمينه شبکه نسبت به تامين تجهيزات و ارائه خدمات زیر اقدام کرده است:

  • Campus Network, LAN
  • WAN
  • مشاوره و امکان سنجی
  • طراحی
  • نظارت بر اجرا
  • نصب، راه اندازی و پیاده سازی
  • کابل کشی ساخت یافته
  • تست و تائید کیفیت کارکرد
  • شماره گذاری و مستند سازی
  • آموزش
  • پشتیبانی

خلاصه ساختار بخش‌هاي تخصصي داده پرداز طراحان تاری بشرح زير مي باشد :

  • بخش طراحي و نظارت و پياده سازي شبكه هاي كامپيوتري ، برق اضطراري ، مراكز داده ، مراكز مخابراتي
  • بخش تخصصی حفاظت تصویری
  • مهندسي تست و آناليز شبكه
  • مهندسي فروش